ALT alt

KALENDARZ LAVAZZA 2021 — NEW HUMANITY

Przez Zespół Lavazza 3 minuty

„Humanitarność jest najbardziej niezwykłą cechą człowieka”.
— Francesca Lavazza

New Humanity, będący również tytułem nowego Kalendarza Lavazza, to osobisty i zbiorowy renesans, który wyłonił się z dramatycznego momentu, wspólnego doświadczenia zamkniętego wykluczenia, co zainspirowało nas do czerpania z naszych talentów i wrażliwości, do otwarcia naszych umysłów i serc oraz do odbudowy sprzyjającej głębszym wartościom szacunku, integracji i zrównoważonego rozwoju.

Dzięki temu projektowi Lavazza ma nadzieję zbudować most między ludźmi, oferując im nową wizję świata i zbliżając ich do siebie za pomocą sztuki jako uniwersalnego języka. Jest to ruch transformacyjny, który ma na celu ponowne zdefiniowanie relacji między jednostkami a ich społecznością poprzez skupienie się na tym, co zawsze było ważne: środowisku, zrównoważonym rozwoju, różnorodności i szacunku dla ludzi.

OKŁADKA KALENDARZA

autorstwa Christy LEE ROGERS

„Lavazza ma serce i duszę”.
— Christy Lee Rogers

To właśnie najbardziej przemówiło do Christy Lee Rogers w tym projekcie i zainspirowało ją do połączenia sił z zespołem Lavazzy, aby stworzyć okładkę Kalendarza Lavazza na rok 2021.

Christy postrzega sztukę jako wrota do duszy i wierzy, że można ją wykorzystać do spojrzenia poza ograniczone ramy tego, co jest tuż przed naszymi oczami. Projekt New Humanity robi właśnie to.

Z miłością Christy do wody jako artystycznej muzy dla projektu okładki Kalendarza Lavazza na rok 2021, skupia się na nadziei i pięknie, ale przede wszystkim na naszej bezbronności jako ludzkości i na tym, jak możemy znaleźć nasze najgłębsze siły, ucząc się, jak się z nią obchodzić.

Poprzez ten projekt Christy ma nadzieję zainspirować innych do wyobrażenia sobie lepszej przyszłości, lepszego świata. Świata, w którym ludzie podnoszą się nawzajem. Świata, który pokazuje człowieczeństwo. Nowa ludzkość, która wkłada serce i duszę we wszystko co robi, podobnie jak Lavazza.

WEWNĄTRZ KALENDARZA

W wydarzeniu, które w całości dotyczy New Humanity, Kalendarz Lavazza na rok 2021 zostanie ujawniony publiczności poprzez mozaikę głosów ze społeczności Lavazza i spoza niej, niosąc zarówno ostrzeżenie, jak i przesłanie nadziei.

STYCZEŃ AUTORSTWA DENISA ROUVRE'A
„To nowe człowieczeństwo, wyobrażałem sobie jako drogę powrotną do początków świata”.

Dennis przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 fantastycznym obrazem, na którym mężczyźni stają się jednością z naturą.


LUTY AUTORSTWA CAROLYN DRAKE

„Ludzie, przyroda i ten świat stworzony przez człowieka są doskonale splecione”.

Carolyn przyczyniła się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 kolorowym i abstrakcyjnym obrazem międzyrasowej pary, która łączy się w jedyną w swoim rodzaju ludzką rzeźbę.

 

MARZEC AUTORSTWA STEVE'A MCCURRY'EGO
„Mam nadzieję, że odzyskam tę samą radość, tę samą ciekawość, tę samą miłość i szacunek dla innych, które staram się zaszczepić każdego dnia”.

Steve przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 obrazem, który przedstawia intymność, miłość i uznanie dla naszego zdrowia, naszych bliskich i naszego środowiska.

KWIECIEŃ AUTORSTWA CHARLIEGO DAVOLI

„Potrzebujemy duszy, aby zrównoważyć świat, w którym żyjemy i zharmonizować jego wytwory”.

Charlie przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021, tworząc zabawny obraz sennej scenerii jako sposobu na wykpienie rzeczywistości, w której żyjemy i skierowanie widza w nowym kierunku.

 

MAJ AUTORSTWA AMI VITALE
„Mam nadzieję, że ta chwila zainspiruje nas do naprawy relacji, jakie mamy z naturą i ze sobą nawzajem”.

Ami przyczyniła się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 obrazem, który przedstawia ludzi jako część krajobrazu i natury, abyśmy mogli zrozumieć, że dbanie o planetę oznacza dbanie o siebie.

 

CZERWIEC AUTORSTWA MARTHY COOPER
„Widzieliśmy, jak działania jednostek mogą prowadzić do większych korzyści dla wszystkich”.

Martha przyczyniła się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 obrazem przedstawiającym nowojorczyków, którzy są znani z bycia nonkonformistami, jednoczącymi się w odpowiedzi na pandemię poprzez przestrzeganie zasad.

 

LIPIEC AUTORSTWA DAVIDA CHAPELLE’A
„Pomaganie światu oznacza oferowanie ludziom dobrych produktów bez chciwości i bez nadużywania matki ziemi i jej mieszkańców”.

David przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 obrazem, który pokazywał związek między światem przyrody a światem ludzkim, aby przekazać przesłanie o jedności: jesteśmy jednością.

 

SIERPIEŃ AUTORSTWA MARTINA SCHOELLERA
„Oczy nie kłamią. Nasze usta i umysły mogą nas zdradzać, ale oczy zawsze ujawnią prawdę.”

Martin wniósł do Kalendarza Lavazza na rok 2021 obraz, który przekazuje nasze wspólne człowieczeństwo poprzez skupienie się na ostatecznym lustrze: naszych oczach. Ponieważ słowa często przeczą naszym prawdziwym uczuciom, nasze oczy mogą pomóc nam lepiej wzajemnie się zrozumieć.

 

WRZESIEŃ AUTORSTWA JOEY'A L.
„Jest tu wiele bogactwa, nawet jeśli nie jest ono mierzone w pieniądzu”.

Joey przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 obrazem, który oddaje hołd samowystarczalności Bodi Me'en, które nie muszą liczyć na pomoc osób spoza rodziny, w chwilach potrzeby.

 

PAŹDZIERNIK AUTORSTWA EUGENIO RECUENCO
„Zaczęliśmy doceniać to, co kiedyś wydawało nam się banalne”.

Eugenio wniósł do Kalendarza Lavazza na rok 2021 obraz, który przedstawiał to, co kiedyś było prozaiczną rzeczywistością (picie kawy, dzielenie przestrzeni czy nawiązywanie rozmów), a stało się czymś niezwykłym i prawdziwie wartościowym.

 

LISTOPAD AUTORSTWA SIMONE’A BRAMANTE
„Już nie człowiek, lecz istota ludzka”.

Simone przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 obrazem, który przedstawia znaczenie świadomego życia w harmonii z ziemią, z którą żyjemy. Fotografia przedstawia trzy Gracje, które niosą ze sobą emblemat trzech podstawowych wartości: świadomości, wiedzy i miłości.

 

GRUDZIEŃ AUTORSTWA TOILETPAPER
„Różne kolory, to samo niebo”.

Toiletpaper przyczynił się do powstania Kalendarza Lavazza na rok 2021 surrealistycznym obrazem, który przypomina nam, że jesteśmy jednym i tym samym: wszyscy pochodzimy z tego samego miejsca i wszyscy skończymy w tym samym miejscu — ogromnym i głębokim niebieskim wszechświecie, podobnie jak kolor modeli na zdjęciu.

Customer service

Do you need any help? Check out our FAQs or contact us.

FLAGSHIP STORE

Enjoy an authentic Lavazza experience in our stores.