WSTECZ
Opowieści przy kawie

Mick Desmond

Opublikowano dnia 02 sierpnia 17

Dyrektor medialny i handlowy

 

Mick Desmond jest dyrektorem medialnym i handlowym Wimbledonu, odpowiedzialnym za  „wszystko, co dotyczy komunikacji, wpływów i relacji z partnerami biznesowymi i medialnymi”.

 

 

„Tworzymy różnej maści treści, nie tylko związane z tenisem: relacjonujemy wydarzenia z loży królewskiej, informujemy o gastronomii, modzie, goszczących na turnieju gwiazdach...” W skrócie: Wimbledon musi nieustannie się zmieniać, aby zachować swoją duszę.

To idealne przedstawienie charakterystyki niezmiennej popularności najstarszego i najbardziej prestiżowego wielkoszlemowego turnieju.

 

To praca na pełny etat, wymagająca wiedzy na temat tego, jak połączyć innowację z tradycją; jak być na bieżąco i jednocześnie utrzymać ducha turnieju. „Idealnym przykładem” — dodaje, sącząc cappuccino marki Lavazza, — „mogą być nasze platformy cyfrowe. To idealne rozwiązanie dla młodszej widowni, ponieważ pozwala na spersonalizowane obserwowanie Wimbledonu w dowolnej chwili z każdego miejsca na świecie”.

 

Znaleźliśmy inne artykuły, które mogą Cię zainteresować...

MAGAZYN
Drive

Tenisowe triki

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
Idealne połączenie

Manifest

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
Australian Open 2018

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
US Open 2017

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
Australian Open 2016

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
US Open 2016

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
Wimbledon 2016

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
Roland Garros 2016

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
Wimbledon 2017

Galeria

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
MAGAZYN
I’m back

Agassi pisze

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ